Zapewnij swojemu hotelowi płynność działania,
a gościom – doskonałe doświadczenia
IzzyHotel to nowoczesny PMS dla hoteli – kompleksowe rozwiązanie, które zapewni Ci pełną kontrolę nad operacjami hotelowymi, zoptymalizuje Twoje procesy biznesowe i dostarczy wyjątkowe doświadczenia każdemu z gości. System izzyHotel tworzy zespół praktyków branży hotelowej od ponad 20 lat. Wprowadzamy aktualizacje i nowe funkcje w oparciu o doświadczenie naszych klientów. Poznaj najbardziej wszechstronny system hotelowy, jaki jest obecnie dostępny na rynku: szereg innowacji i bezbłędna organizacja pozwolą Ci wnieść działalność na nowy poziom.
Automatyzacja procesów zarządzania Twoim hotelem
- Kontrola overbookingu i przejrzysty grafik
- Kontrola obiegu dokumentów
- Mobilne płatności
- Rezerwacje wstępne z terminem potwierdzenia
- Rezerwacje grupowe z rezerwacją sal i usług dodatkowych
Rozliczaj usługi dodatkowe szybciej
i bez błędów
Nasz moduł rezerwacji umożliwia wygodne wprowadzanie rezerwacji zarówno z poziomu grafików pokojowych, jak i z listy rezerwacji. Możesz w ramach jednej rezerwacji uwzględnić wszystkie usługi, takie jak dodatkowe udogodnienia, zabiegi SPA, noclegi, wynajem sal konferencyjnych, wyżywienie itp. Co istotne, możesz odpowiednio grupować rezerwacje, ułatwiając sobie organizację i mając prostszy wgląd we wszystkie aktualne i przyszłe wizyty.
Moduł SPA
Integracja z rezerwacjami noclegów
Grafik dostępności masażystów i rehabilitantów
Kontrola obłożenia gabinetów i pracowników
Raporty i analizy wykonanych zabiegów
Rozliczenie prowizji dla terapeuty
Moduł sal konferencyjnych
Integracja rezerwacji pokoi i sal
Rezerwacje niezależne od pobytu
Dane są łączone z konkretnym gościem
Przejrzysty grafik dostępności sal
Moduł usług dodatkowych
Grafiki rezerwacji sprzętów
Integracja wypożyczeń z rachunkiem gościa
Rozliczaj łatwiej, szybciej i bez pomyłek
- Angelika Jarguz, dyrektorka zarządzająca Grand Ascot Hotel
Rozbuduj system tak, jak Ci wygodnie. Nasz
zespół praktyków jest gotowy, aby Ci pomóc
Możesz elastycznie rozliczać dowolną część rezerwacji, zarówno pokojów, sprzedaży dodatkowej (w tym usług), jak i dowolnych kombinacji tych elementów. To ogromna i praktyczna elastyczność, dzięki której rozliczenia przestaną być wyzwaniem. Co kluczowe, możesz generować faktury dla kilku rezerwacji i wygodnie zarządzać płatnościami. Skorzystasz z tego zarówno Ty, jako właściciel, jak i Twoi klienci, którzy będą zadowoleni z mnogości rozwiązań.
Aplikacje mobilne wspierające
system izzyHotel
Housekeeping
Aplikacja pozwala na szybką i bezbłędną komunikację między recepcją a obsługą pokoi w czasie rzeczywistym.
Zarządzaj zespołem, kontroluj postęp prac i kontaktuj się z ekipą sprzątającą w czasie rzeczywistym.
Szybkie i łatwe zarządzanie sprzedażą z minibarów.
Twoi pracownicy mogą na bieżąco wprowadzać do systemu dane dotyczące stanu czystości pokoi, usterek oraz postępów swojej pracy.
Housekeeping
Posiłki
Zastąp karty śniadaniowe na prostą w obsłudze i przejrzystą aplikację do obsługi oraz zarządzania posiłkami hotelowymi.
Kontroluj liczbę osób z konkretnych pokoi, które powinny otrzymać śniadanie, obiad lub kolację.
Aplikacja jest połączona z systemem izzyHotel, aby w łatwy sposób rozliczać wydane posiłki.
Aplikacja zastępuje kartki z listami śniadaniowymi, które są drukowane przez recepcję każdego dnia.
Posiłki
Elektroniczna Karta Meldunkowa
Zamelduj gości szybciej i przekaż dane prosto do systemu izzyHotel.
Aplikacja pozwala uniknąć błędów przy wpisywaniu danych gościa do systemu.
Podgląd wydruku próbnego faktury na ekranie tabletu.
Szybsze i bardziej ekologiczne rozwiązanie - brak konieczności drukowania kart meldunkowych.
Elektroniczna Karta Meldunkowa
Wzorowa współpraca
z systemem izzyRest
Wprowadzaj zamówienia dla gości z konkretnych pokoi
Rozbuduj system o dodatkowe aplikacje
Doliczaj ceny do rachunku końcowego
Aktualizuj dane w czasie rzeczywistym
Dostęp do analityki USALI
Dostęp do analityki USALI
Integracje z systemami zewnętrznymi
- Channel Manager: YieldPlanet, Profitroom, HotRes
- Automatyka hotelowa, zamki hotelowe
- Terminale płatnicze, m.in. Polcard from Fiserv, Elavon, Polskie płatności, Eservice, Paytel, Vivawallet
- Systemy finansowo-księgowe
- Systemy zbierania opinii: TrustMate, Customer Alliance
Dlaczego izzyHotel jest dla Ciebie
najlepszym wyborem?
- Nowoczesny i intuicyjny system, który indywidualnie dopasujemy do potrzeb Twojego hotelu.
- Nielimitowane wsparcie serwisowe i merytoryczne zespołu doświadczonych praktyków branży hotelowej.
- Przejrzysty interfejs umożliwiający współpracę z systemami zewnętrznymi.
System izzyHotel wspiera działanie ponad 300 hoteli
Zaawansowane funkcje izzyHotel
dla
profesjonalistów takich jak Ty
Elastyczność oprogramowania - system, który pracuje dla Ciebie
Integracja z portalami i serwisami internetowymi
System izzyHotel współpracuje z popularnymi portalami rezerwacyjnymi, zapewniając Ci szerokie możliwości zarządzania rezerwacjami online. Nasz system do rezerwacji noclegów oferuje też API (Application Programming Interface), które umożliwia łatwą i efektywną komunikację z różnymi serwisami internetowymi, pozwalając na jeszcze skuteczniejszą automatyzację i integrację z innymi narzędziami.
Bezpieczeństwo wszystkich danych, które wprowadzasz do systemu
Rozbudowane możliwości raportowania i zarządzania informacjami
Buduj efektywną strategię biznesową dzięki wbudowanemu modułowi tworzenia raportów i zestawień, również według USALI. Dzięki izzyHotel z łatwością możesz analizować dane dotyczące sprzedaży, zainteresowania klientów, przychodów i wielu innych wskaźników, a także tworzyć szczegółowe analizy managerskie, szczegółowe informacje na temat stanu pokoi oraz stworzyć podział przychodów na poszczególne centra przychodowe. Dzięki temu będziesz mógł podejmować bardziej trafne decyzje, które przełożą się na sukces biznesowy.
Pełna personalizacja systemu - skrojony idealnie do potrzeb Twojego hotelu
Zaawansowane funkcje izzyHotel dla profesjonalistów takich jak Ty
Nasz system umożliwia prowadzenie gospodarki magazynowej dla wybranych towarów. Możesz kontrolować stan magazynowy, przeprowadzać inwentaryzację, definiować operacje magazynowe i wiele innych. To szczególnie istotne w przypadkach, w których prowadzisz restaurację, ale nie tylko – magazyn to w końcu także źródło produktów do sprzątania czy dogodnień dla klientów, jeśli zapewniasz im w pokoju prezenty, świeże ręczniki, herbatę czy wodę butelkowaną. Aby nie dopuścić do sytuacji, w której czegoś Ci zabraknie, śledź na bieżąco stan magazynu i uzupełniaj braki na czas.