Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

// IZZYHOTEL

Zaawansowany system do obsługi hotelu

Innowacyjny, rozbudowany i bezbłędny

// HOTEL PMS

Zapewnij swojemu hotelowi płynność działania,
a gościom – doskonałe doświadczenia

IzzyHotel to nowoczesny PMS dla hoteli – kompleksowe rozwiązanie, które zapewni Ci pełną kontrolę nad operacjami hotelowymi, zoptymalizuje Twoje procesy biznesowe i dostarczy wyjątkowe doświadczenia każdemu z gości. System izzyHotel tworzy zespół praktyków branży hotelowej od ponad 20 lat. Wprowadzamy aktualizacje i nowe funkcje w oparciu o doświadczenie naszych klientów. Poznaj najbardziej wszechstronny system hotelowy, jaki jest obecnie dostępny na rynku: szereg innowacji i bezbłędna organizacja pozwolą Ci wnieść działalność na nowy poziom.

// Nasi klienci:

Automatyzacja procesów zarządzania Twoim hotelem

  • Kontrola overbookingu i przejrzysty grafik
  • Kontrola obiegu dokumentów
  • Mobilne płatności
  • Rezerwacje wstępne z terminem potwierdzenia
  • Rezerwacje grupowe z rezerwacją sal i usług dodatkowych
// PROGRAMY REZERWACYJNE W HOTELU

Rozliczaj usługi dodatkowe szybciej
i bez błędów

Nasz moduł rezerwacji umożliwia wygodne wprowadzanie rezerwacji zarówno z poziomu grafików pokojowych, jak i z listy rezerwacji. Możesz w ramach jednej rezerwacji uwzględnić wszystkie usługi, takie jak dodatkowe udogodnienia, zabiegi SPA, noclegi, wynajem sal konferencyjnych, wyżywienie itp. Co istotne, możesz odpowiednio grupować rezerwacje, ułatwiając sobie organizację i mając prostszy wgląd we wszystkie aktualne i przyszłe wizyty.

Moduł SPA

Goście hotelowi wraz z rezerwacją miejsc noclegowych mogą także zarezerwować zabiegi SPA, które chcieliby wykonać w trakcie pobytu w hotelu. Również w trakcie ich wizyt mogą dodawać zabiegi do swojego rachunku, a wszystkie dane zostaną zsumowane na rachunku końcowym.
Moduł odpowiedzialny za zarządzanie grafikami pracy w izzyHotel pozwala na bardzo dokładne zdefiniowanie tego, kto, gdzie i kiedy będzie w pracy. Dzięki temu widzisz, na kiedy można zapisać klienta do konkretnego specjalisty, a personel może efektywnie zarządzać dostępnością i terminami zabiegów.
W module SPA klienci mają możliwość wyboru preferowanego terminu spośród dostępnych terminów, rodzaju zabiegu oraz terapeuty, który najbardziej odpowiada ich potrzebom, a wszystkie te informacje są udostępnianie Twoim pracownikom, co zapobiega ewentualnym pomyłkom.
Raportowanie to podstawa skutecznego funkcjonowania każdego biznesu – właśnie dlatego nasze oprogramowanie dla SPA umożliwia Ci proste tworzenie raportów, dzięki którym monitorowanie wydajności i analiza sprzedaży czy badanie preferencji klientów nie będą dłużej wyzwaniem.
Jeśli prowadzisz system prowizyjny dla Twoich pracowników, możesz go z łatwością dodać do systemu izzyHotel, który automatycznie doda prowizję za każdy wykonany zabieg lub wybrane zabiegi, które możesz zdefiniować w systemie.

Moduł sal konferencyjnych

Kilkudniowe konferencje możesz z łatwością zintegrować z wynajmem dowolnej liczby miejsc noclegowych. Rozlicz cały pobyt i wynajem na jednym rachunku organizatora, który wygenerujesz w systemie izzyHotel.
Moduł sal konferencyjnych może działać również niezależnie od wynajmu pokoi jak samodzielny system.
Możesz połączyć rachunek za wynajem sali konferencyjnej z rachunkiem za pokój, aby przyspieszyć procesy rozliczania i ograniczyć zużycie papieru koniecznego do wydruku każdego rachunku z osobna.
Klarowny grafik umożliwiający rezerwację dostępnych sal w wybranym przez gościa terminie bezpośrednio z jego poziomu, bez konieczności przeklikiwania się między kilkoma oknami.

Moduł usług dodatkowych

Wprowadź do systemu dostępne w Twoim hotelu sprzęty do wypożyczenia, a izzyHotel sam będzie kontrolować stan ich dostępności – na jak długo zostały wypożyczone, przez kogo i kiedy jest planowany zwrot.
Połącz rachunek za wynajem pokoju z rachunkami za wynajem sprzętów dodatkowych. Pod koniec pobytu wszystkie wynajmy zsumują się na jednym przejrzystym rachunku.
Zarządzaj modułem usług dodatkowych tak, jak Ci wygodnie. Wprowadź dane, a system zajmie się resztą.
„Oferujemy usługi dla naszych gości na najwyższym poziomie, więc szukaliśmy systemu, który stanie na wysokości zadania. Tak stało się w przypadku izzyHotel. To bezawaryjny system, który jeszcze nigdy nas nie zawiódł. Podobnie jak zawsze pomocna obsługa z Merco SK.”
- Angelika Jarguz, dyrektorka zarządzająca Grand Ascot Hotel

Rozbuduj system tak, jak Ci wygodnie. Nasz
zespół praktyków jest gotowy, aby Ci pomóc

Możesz elastycznie rozliczać dowolną część rezerwacji, zarówno pokojów, sprzedaży dodatkowej (w tym usług), jak i dowolnych kombinacji tych elementów. To ogromna i praktyczna elastyczność, dzięki której rozliczenia przestaną być wyzwaniem. Co kluczowe, możesz generować faktury dla kilku rezerwacji i wygodnie zarządzać płatnościami. Skorzystasz z tego zarówno Ty, jako właściciel, jak i Twoi klienci, którzy będą zadowoleni z mnogości rozwiązań.

Aplikacje mobilne wspierające
system izzyHotel

Housekeeping

Aplikacja pozwala na szybką i bezbłędną komunikację między recepcją a obsługą pokoi w czasie rzeczywistym.

Zarządzaj zespołem, kontroluj postęp prac i kontaktuj się z ekipą sprzątającą w czasie rzeczywistym.

Szybkie i łatwe zarządzanie sprzedażą z minibarów.

Twoi pracownicy mogą na bieżąco wprowadzać do systemu dane dotyczące stanu czystości pokoi, usterek oraz postępów swojej pracy.

Dowiedz się więcej

Housekeeping

Housekeeping <i class="flaticon-right-arrow-1" style="color:#1398DF"></i>

Posiłki

Zastąp karty śniadaniowe na prostą w obsłudze i przejrzystą aplikację do obsługi oraz zarządzania posiłkami hotelowymi.

Kontroluj liczbę osób z konkretnych pokoi, które powinny otrzymać śniadanie, obiad lub kolację.

Aplikacja jest połączona z systemem izzyHotel, aby w łatwy sposób rozliczać wydane posiłki.

Aplikacja zastępuje kartki z listami śniadaniowymi, które są drukowane przez recepcję każdego dnia.

Dowiedz się więcej

Posiłki

Posiłki <i class="flaticon-right-arrow-1" style="color:#1398DF"></i>

Elektroniczna Karta Meldunkowa

Zamelduj gości szybciej i przekaż dane prosto do systemu izzyHotel.

Aplikacja pozwala uniknąć błędów przy wpisywaniu danych gościa do systemu.

Podgląd wydruku próbnego faktury na ekranie tabletu.

Szybsze i bardziej ekologiczne rozwiązanie - brak konieczności drukowania kart meldunkowych.

Dowiedz się więcej

Elektroniczna Karta Meldunkowa

Elektroniczna Karta Meldunkowa <i class="flaticon-right-arrow-1 flip-icon-padding" style="color:#1398DF"></i>

Wzorowa współpraca
z systemem izzyRest

Integracja IzzyRest i IzzyHotel pozwala na lepszą komunikację i współpracę między zespołami restauracyjnymi a hotelowymi. Pracownicy mogą łatwo koordynować zamówienia, dostawy i inne czynności związane z obsługą gości, co przyczynia się do poprawy ogólnej efektywności lokalu i zadowolenia klientów.
Dodaj do swojego systemu aplikację Posiłki, która pozwala na zarządzanie śniadaniami, obiadami i innymi posiłkami hotelowymi. Aplikacja w przejrzysty sposób pozwala kontrolować liczbę osób z poszczególnych pokoi, które powinny przyjść na śniadanie, obiad lub kolację. Aplikacja zastępuje kartki z listami śniadaniowymi, które dotychczas były drukowane przez recepcję każdego dnia. Wszystko to połączone jest z systemem izzyHotel, aby w łatwy sposób rozliczać wydane posiłki.
Rozliczaj łatwiej każdą wizytę gości w hotelowej restauracji. Sumuj wszystkie dane w systemie, aby przy wyjeździe poszczególni goście mogli zapłacić za cały pobyt bez konieczności płacenia za każdy posiłek z osobna. To rozwiązanie łatwiejsze i bardziej przyjazne zarówno dla obsługi hotelowej jak i gości.
Integracja izzyRest oraz izzyHotel umożliwia współdzielenie danych, takich jak rezerwacje, zamówienia i płatności. To daje Ci lepszą kontrolę finansową i efektywne zarządzanie zarówno restauracją, jak i hotelem.

Dostęp do analityki USALI

Nasz system hotelowy izzyHotel wspiera system USALI (Uniform System of Accounts for the Lodging Industry). Dzięki dostępowi do danych analitycznych otrzymujesz wiele możliwości oceny funkcjonowania Twojego hotelu lub bazy noclegowej, m.in. poprzez wykorzystanie wskaźników operacyjnych. To dane istotne nie tylko z punktu widzenia rozliczeń księgowych, lecz przydatne również dla osób zarządzających, aby mogły podejmować decyzje w oparciu o fakty i konkretne liczby.

Dostęp do analityki USALI

Nasz system hotelowy izzyHotel wspiera system USALI (Uniform System of Accounts for the Lodging Industry). Dzięki dostępowi do danych analitycznych otrzymujesz wiele możliwości oceny funkcjonowania Twojego hotelu lub bazy noclegowej, m.in. poprzez wykorzystanie wskaźników operacyjnych. To dane istotne nie tylko z punktu widzenia rozliczeń księgowych, lecz przydatne również dla osób zarządzających, aby mogły podejmować decyzje w oparciu o fakty i konkretne liczby.

Integracje z systemami zewnętrznymi

  • Channel Manager: YieldPlanet, Profitroom, HotRes
  • Automatyka hotelowa, zamki hotelowe
  • Terminale płatnicze, m.in. Polcard from Fiserv, Elavon, Polskie płatności, Eservice, Paytel, Vivawallet
  • Systemy finansowo-księgowe
  • Systemy zbierania opinii: TrustMate, Customer Alliance
// Nasi Partnerzy:
// IZZYHOTEL

Dlaczego izzyHotel jest dla Ciebie
najlepszym wyborem?

  • Nowoczesny i intuicyjny system, który indywidualnie dopasujemy do potrzeb Twojego hotelu.
  • Nielimitowane wsparcie serwisowe i merytoryczne zespołu doświadczonych praktyków branży hotelowej.
  • Przejrzysty interfejs umożliwiający współpracę z systemami zewnętrznymi.

System izzyHotel wspiera działanie ponad 300 hoteli

Dołącz do grona najlepszych specjalistów branży hotelowej

Zaawansowane funkcje izzyHotel dla
profesjonalistów takich jak Ty

Niezależnie od ilości licencji, IzzyHotel umożliwia pracę w sieci komputerowej, co oznacza, że można go łatwo wdrożyć i używać zarówno w małych, jak i dużych obiektach hotelowych. Wystarczy sprawna sieć Wi-Fi oraz zgodne urządzenia, a komunikacja będzie przebiegać płynnie i – co najważniejsze – skutecznie.

System izzyHotel współpracuje z popularnymi portalami rezerwacyjnymi, zapewniając Ci szerokie możliwości zarządzania rezerwacjami online. Nasz system do rezerwacji noclegów oferuje też API (Application Programming Interface), które umożliwia łatwą i efektywną komunikację z różnymi serwisami internetowymi, pozwalając na jeszcze skuteczniejszą automatyzację i integrację z innymi narzędziami.

Nieustannie dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych, dlatego jedną z kluczowych funkcji IzzyHotel jest automatyczne tworzenie kopii zapasowych, aby zapewnić ochronę Twoich informacji w przypadku awarii. Dodatkowo, system bardzo łatwo zaktualizować do najnowszej wersji, abyś zawsze mógł korzystać z najnowszych opcji i poprawek zabezpieczających dane.

Buduj efektywną strategię biznesową dzięki wbudowanemu modułowi tworzenia raportów i zestawień, również według USALI. Dzięki izzyHotel z łatwością możesz analizować dane dotyczące sprzedaży, zainteresowania klientów, przychodów i wielu innych wskaźników, a także tworzyć szczegółowe analizy managerskie, szczegółowe informacje na temat stanu pokoi oraz stworzyć podział przychodów na poszczególne centra przychodowe. Dzięki temu będziesz mógł podejmować bardziej trafne decyzje, które przełożą się na sukces biznesowy.

Dostosuj system do swoich potrzeb - usuń niepotrzebne funkcje, zmień kolory, dodaj znaczniki. Dzięki IzzyHotel masz także pełną kontrolę nad wydrukami z programu. Możesz dowolnie definiować i modyfikować wszystkie dokumenty związane z obsługą hotelową, dostosowując je do swoich indywidualnych potrzeb.

Nasz system umożliwia prowadzenie gospodarki magazynowej dla wybranych towarów. Możesz kontrolować stan magazynowy, przeprowadzać inwentaryzację, definiować operacje magazynowe i wiele innych. To szczególnie istotne w przypadkach, w których prowadzisz restaurację, ale nie tylko – magazyn to w końcu także źródło produktów do sprzątania czy dogodnień dla klientów, jeśli zapewniasz im w pokoju prezenty, świeże ręczniki, herbatę czy wodę butelkowaną. Aby nie dopuścić do sytuacji, w której czegoś Ci zabraknie, śledź na bieżąco stan magazynu i uzupełniaj braki na czas.