Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Łatwy i przejrzysty start Twojej gastronomii, bez ukrytych kosztów.

Kompleksowy system POS w dwóch wariantach subskrypcji. Płacisz tylko za to, czego potrzebujesz na start.

  • Bezpieczeństwo danych bez udostępniania do chmury
  • Zdalny dostęp do bazy danych przez przeglądarkę i smartfon
  • Możliwość łączenia i dzielenia rachunków

5 problemów każdej gastronomii,
które rozwiązuje izzyRest

izzyRest automatyzuje komunikację – kelner wprowadza zamówienie przy stoliku, a kuchnia dostaje je natychmiast na ekranie. Wszystko jest zsynchronizowane: statusy dań, rachunki, płatności.

izzyRest kontroluje stany, receptury i food cost. Dzięki raportom w czasie rzeczywistym widzisz sprzedaż, koszty i wyniki – także zdalnie.

izzyRest integruje zamówienia z pyszne.pl, UpMenu i innych partnerów. Wszystko wpada prosto do systemu, razem z zamówieniami telefonicznymi.

izzyRest ma prosty, intuicyjny interfejs. Nowy kelner wdroży się w kilka minut, a system działa zarówno w lokalu, jak i mobilnie na eventach.

Magazyn izzyRest pozwala na wprowadzanie zakupów na magazyn elektronicznie. Dostajesz plik z hurtowni i system sam wprowadza dane o tych zakupach.

kliknij i sprawdź
nasze rozwiązania

Wybierz pakiet dopasowany do Twoich potrzeb

POS

Najważniejsze funkcje,
których potrzebujesz,
by wystartować.

159 zł/mies

Najczęściej wybierany

Max

Rozbudowane funkcje
i moduły dla wyższych
wyników.

199 zł/mies

Licencja

Dla biznesów, które
mają jasne i konkretne
cele rozwoju.

Sprawdź

Jak to działa? Który pakiet wybrać?

System izzyRest możesz wybrać w dwóch wariantach: licencji, czyli jednorazowej płatności i zakupu systemu na własność lub w modelu comiesięcznej subskrypcji.

5 pytań, które pomogą
podjąć decyzję

  • Jeśli dopiero zaczynasz i otwierasz swój biznes oraz chcesz sprawdzić, co najlepiej sprawdzi się w Twoim lokalu – polecamy subskrypcję z miesięczną stałą opłatą zaczynającą się od 159 zł. 
  • Jeśli dokładnie wiesz, czego potrzebujesz i planujesz długofalowy rozwój – polecamy zakup licencji. Początkowa opłata jest większa niż w przypadku subskrypcji, ale jest jednorazowa i zaczyna się od 2190 zł.
  • Możesz też zacząć od opłaty miesięcznej i w dowolnym momencie zdecydować się na zakup licencji. Ty decydujesz, co jest dla Ciebie najkorzystniejsze.
  • Jeśli nie – subskrypcja daje elastyczność, z której możesz zrezygnować bez konsekwencji.
  • Jeśli tak – licencja sprawdzi się jako stabilne rozwiązanie „na stałe”, które z czasem możesz rozbudowywać o nowe funkcje i moduły wraz ze wzrostem potrzeb biznesu.
  • Dla lokali, które dopiero się otwierają, idealnym wyborem będzie subskrypcja – to minimalny koszt startu i comiesięczna opłata. W dowolnym momencie możesz zrezygnować lub przejść na model licencyjny.
  • Na początku istnienia lokalu bardzo ważne są testy, by sprawdzić, co naprawdę działa. Jeśli nie wiesz, w jakim kierunku rozwinie się Twój biznes, subskrypcja daje swobodę działania bez dużych obciążeń finansowych.
  • Wybierając model licencji, otrzymujesz program na stałe, na własność.
  • Jeśli wolisz niższe, lecz comiesięczne opłaty, wybierz subskrypcję.

Wybierz system, który da ci to wszystko —
nawet w najtańszym pakiecie

  • Bezpieczeństwo danych
    bez udostępniania do chmury
  • Zdalny dostęp do bazy danych
    przez przeglądarkę i smartfon
  • Możliwość łączenia i dzielenia
    rachunków
  • Możliwość pracy offline
    w dowolnym miejscu
  • Dowolna liczba
    użytkowników/kelnerów
  • Wydruk i wyświetlanie numeru
    zamówienia dla klienta
  • Analizy i zestawienia sprzedaży,
    raporty dobowe i zmianowe
  • Możliwość zdalnego wsparcia
    pracownika MERCO SK

Porównaj pakiety

Zobacz co zawiera każdy plan

POS

od 159 zł/msc

MAX

199 zł/msc

Integracja z systemami zewnętrznymi

GlobalTips, Restaumatic, PolCard, UpMenu i wiele, wiele innych.

Kontrola braków magazynowych

Stały wgląd w aktualne stany magazynowe, braki i konieczne uzupełnienia.

X

Cenniki w oparciu o koszty receptur

Wprowadź do systemu dane kosztowe, aby przeliczał je automatycznie.

X

Inwentaryzacje

Kontroluj na bieżąco to, co masz na stanie i czego ubywa.

X

Zamówienia do dostawców

Przesyłaj dane bezpośrednio do dostawców, aby skrócić proces realizacji zamówień.

X

Analiza kosztów produkcji

Masz dostęp do danych Twojej restauracji w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca.

X

Subskrypcja

od 159 zł/msc

Licencja

199 zł/msc

Możliwość personalizacji systemu

Dopasuj funkcje i wygląd systemu do swoich potrzeb.

Płacisz raz, korzystasz dożywotnio

Nie musisz płacić abonamentu co miesiąc – płacisz raz i nie musisz się przejmować.

X

Program przechodzi na Twoją własność

Po zakupie jesteś właścicielem systemu i możesz z niego korzystać bez ograniczeń czasowych.

X

Oszczędność 23% w skali roku

Jednorazowa płatność jest tańsza niż comiesięczne opłaty.

X

Opinie klientów

Świetne szkolenie. Merytorycznie z dużą ilością ćwiczeń i powtórzeń. Świetni szkoleniowcy, materiał obszerny. Jednym słowem dobrze zainwestowane pieniądze
- Łukasz Okuniewicz
Profesjonalizm, błyskawiczna reakcja, a do tego komunikacja na najwyższym poziomie – wszystko jasno, spokojnie i bez IT-żargonu, który tylko wprowadza panikę
- Maciej Feherpataky
Ich oprogramowanie znamy i instalujemy od lat. Najlepsza funkcjonalność w stosunku do ceny. Podczas szkolenia mogliśmy poznać całą załogę firmy. Po prostu profesjonaliści z normalnym podejściem do partnerów i klienta.
- Łukasz Janas
Dobry system, a przede wszystkim dobre wsparcie serwisowe . Współpracujemy już kilka lat i jesteśmy zadowoleni.
- Katarzyna Janowska, Hala Forum
Serdecznie polecam. Pełen profesjonalizm. Bardzo dobrze pracuję się na tym systemie. Naprawdę intuicyjny. Gdy potrzebujesz pomocy wystarczy zadzwonić i problem rozwiązany.
- Anna Bernadzka

Najczęściej zadawane pytania

W modelu subskrypcji płacisz dopiero po 14 dniach testu i jest to kwota 159 zł lub 199 zł. Jeśli zechcesz zrezygnować, możesz zrobić to z miesięcznym wyprzedzeniem. W modelu licencji płacisz w momencie wdrożenia systemu w Twoim lokalu – kwoty zakupu licencji zaczynają się od 1490 zł i zwiększają się w zależności od tego, jak bardzo rozbudujesz system. Wszystkie kwoty są podane w momencie zakupu, nie ma ukrytych opłat.

System subskrypcji działa w taki sposób, że korzystasz z systemu tak długo, jak tego potrzebujesz – z miesiąca na miesiąc. Możesz zrezygnować w dowolnym momencie, zachowując jednomiesięczny okres wypowiedzenia.

Koszty systemu oraz wdrożenia są dopasowane do wielkości lokalu i wybranych modułów. Dokładną wycenę otrzymasz po wyborze konkretnych modułów.

Oferujemy stałą opiekę techniczną, aktualizacje systemu i pomoc w razie potrzeby. Nie zostajesz sam – zawsze możesz liczyć na nasz zespół, nie na chatbota.

Tak – na komputerach z Windows i urządzeniach mobilnych z Androidem. Nie potrzebujesz drogiego, specjalistycznego sprzętu. Jeśli nie masz swojego sprzętu, chętnie pomożemy z wyborem i zakupem. Przed zakupem rekomendujemy kontakt z nami w celu weryfikacji sprzętu, który już posiadasz.

System jest prosty i intuicyjny, wszystkiego Cię nauczymy na szkoleniu i wdrożeniu. Swoich nowych pracowników wprowadzisz w kilkanaście minut.

Oczywiście. System został zaprojektowany tak, by wspierać zarówno startujące lokale, jak i sieci restauracji.

System izzyRest jest kompletnym programem, który pozwoli Ci na obsługę każdego punktu gastronomicznego – nawet wybierając najtańszy pakiet.

Integracje z aplikacjami do zamówień jedzenia online eliminują ręczne przepisywanie – oszczędzasz czas i unikasz pomyłek.

Tak – w trybie mobilnym możesz obsługiwać sprzedaż nawet bez stałego internetu, a dane zsynchronizują się później.

Wszystkie dane Twojego lokalu są przechowywane na Twoim własnym serwerze, do którego tylko Ty masz dostęp. Systemy zabezpieczeń izzyRest są na poziomie bezpieczeństwa oferowanego przez aplikacje bankowe.

Tak, dedykowane do tych celów rozwiązanie pozwala na taki dostęp. Z dowolnego miejsca możesz mieć wgląd do informacji o utargach, generować raporty, wysyłać komunikaty do punktów sprzedażowych itd.

Tak, zdalny dostęp oparty jest o przeglądarkę internetową i możemy do tych celów używać zarówno iOS jak i Android oraz Windows.

Stabilny i bezpieczny system dla hoteli

Licencja na lata i wsparcie od zespołu z 20-letnim
doświadczeniem. Zarządzanie, na które możesz liczyć.

Łatwa konfiguracja systemu

Zacznij działać w kilka minut. Dodaj swój personel i usługi
i zacznij natychmiast przyjmować rezerwacje dzięki
intuicyjnemu oprogramowaniu.

Przenieś się bezproblemowo

Nasi eksperci pomogą Ci przenieść dane do izzyHotel,
zapewniając spersonalizowane wdrożenie.

20+ lat doświadczenia.
Zaufało nam ponad 300 hoteli
i 4700 restauracji.

Bezpieczeństwo przechowywania danych na serwerze

Pełna integracja z kluczowymi systemami rezerwacyjnymi
i płatnościowymi

Dedykowane wsparcie naszych pracowników

System zaprogramowany tak, żeby Cię odciążyć

izzyHotel zajmuje się wszystkim w tle, dzięki czemu Ty możesz skupić się na swoich klientach.

Intuicyjny interfejs

System, który pozwala Ci szybko
i sprawnie zameldować gościa,
przypisać mu pokój oraz zarządzać
dodatkowymi usługami.

Zaawansowane raportowanie

Raporty i statystyki, które pomogą Ci
podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Masz pełny wgląd w obłożenie, sprzedaż
i finanse hotelu.

Zarządzanie rezerwacjami

Szybkie tworzenie, modyfikowanie
i anulowanie rezerwacji. Zarządzanie
preferencjami gości, co pozwala na
budowanie ich lojalności.

Połącz wszystkie strony swojego biznesu z izzyHotel

Zintegrowane narzędzia ułatwiające zarządzanie całą bazą noclegową, szybszą obsługę i zadowolenie zespołu.

Moduł sal
konferencyjnych

Wynajmy zintegrowane z bazą noclegową
oraz działające niezależnie.

Moduł usług
dodatkowych

Prowadź rezerwacje, przypisuj
usługi dodatkowe i łatwo je rozliczaj.

Elektroniczna karta
meldunkowa

Szybszy meldunek, łatwe przechowywanie
danych, oszczędność papieru.

Moduł SPA

Zarządzaj działaniem hotelowej
strefy relaksu - zadbaj o rezerwacje
i stany magazynowe.

Housekeeping

Aplikacja, która w czasie rzeczywistym
komunikuje wszystkich członków zespołu.

Posiłki

Pełna kontrola nad hotelowymi śniadaniami
i innymi posiłkami.

Zarządzaj swoim hotelem wydajniej

Skontaktuj się z naszym ekspertem, aby omówić indywidualne potrzeby Twojego
hotelu i umówić się na spersonalizowaną prezentację systemu
// Nasi klienci:

Opinie klientów

„Oferujemy usługi dla naszych gości na najwyższym poziomie, więc szukaliśmy systemu, który stanie na wysokości zadania. Tak stało się w przypadku izzyHotel. To bezawaryjny system, który jeszcze nigdy nas nie zawiódł. Podobnie jak zawsze pomocna obsługa z Merco SK.”
- Angelika Jarguz, dyrektorka zarządzająca Grand Ascot Hotel

Zaawansowane funkcje izzyHotel dla
profesjonalistów takich jak Ty

Niezależnie od ilości licencji, IzzyHotel umożliwia pracę w sieci komputerowej, co oznacza, że można go łatwo wdrożyć i używać zarówno w małych, jak i dużych obiektach hotelowych. Wystarczy sprawna sieć Wi-Fi oraz zgodne urządzenia, a komunikacja będzie przebiegać płynnie i – co najważniejsze – skutecznie.

System izzyHotel współpracuje z popularnymi portalami rezerwacyjnymi, zapewniając Ci szerokie możliwości zarządzania rezerwacjami online. Nasz system do rezerwacji noclegów oferuje też API (Application Programming Interface), które umożliwia łatwą i efektywną komunikację z różnymi serwisami internetowymi, pozwalając na jeszcze skuteczniejszą automatyzację i integrację z innymi narzędziami.

Nieustannie dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych, dlatego jedną z kluczowych funkcji IzzyHotel jest automatyczne tworzenie kopii zapasowych, aby zapewnić ochronę Twoich informacji w przypadku awarii. Dodatkowo, system bardzo łatwo zaktualizować do najnowszej wersji, abyś zawsze mógł korzystać z najnowszych opcji i poprawek zabezpieczających dane.

Buduj efektywną strategię biznesową dzięki wbudowanemu modułowi tworzenia raportów i zestawień, również według USALI. Dzięki izzyHotel z łatwością możesz analizować dane dotyczące sprzedaży, zainteresowania klientów, przychodów i wielu innych wskaźników, a także tworzyć szczegółowe analizy managerskie, szczegółowe informacje na temat stanu pokoi oraz stworzyć podział przychodów na poszczególne centra przychodowe. Dzięki temu będziesz mógł podejmować bardziej trafne decyzje, które przełożą się na sukces biznesowy.

Dostosuj system do swoich potrzeb - usuń niepotrzebne funkcje, zmień kolory, dodaj znaczniki. Dzięki IzzyHotel masz także pełną kontrolę nad wydrukami z programu. Możesz dowolnie definiować i modyfikować wszystkie dokumenty związane z obsługą hotelową, dostosowując je do swoich indywidualnych potrzeb.

Nasz system umożliwia prowadzenie gospodarki magazynowej dla wybranych towarów. Możesz kontrolować stan magazynowy, przeprowadzać inwentaryzację, definiować operacje magazynowe i wiele innych. To szczególnie istotne w przypadkach, w których prowadzisz restaurację, ale nie tylko – magazyn to w końcu także źródło produktów do sprzątania czy dogodnień dla klientów, jeśli zapewniasz im w pokoju prezenty, świeże ręczniki, herbatę czy wodę butelkowaną. Aby nie dopuścić do sytuacji, w której czegoś Ci zabraknie, śledź na bieżąco stan magazynu i uzupełniaj braki na czas.

Chcesz porozmawiać o naszej ofercie? Oddzwonimy do Ciebie bezpłatnie!

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak to możliwe

Chcesz porozmawiać o naszej ofercie? Oddzwonimy do Ciebie bezpłatnie!

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak to możliwe