Łatwy i przejrzysty start Twojej gastronomii, bez ukrytych kosztów.
Kompleksowy system POS w dwóch wariantach subskrypcji. Płacisz tylko za to, czego potrzebujesz na start.
- Bezpieczeństwo danych bez udostępniania do chmury
- Zdalny dostęp do bazy danych przez przeglądarkę i smartfon
- Możliwość łączenia i dzielenia rachunków
5 problemów każdej gastronomii,
które rozwiązuje izzyRest
Chaos na sali i w zamówieniach
izzyRest automatyzuje komunikację – kelner wprowadza zamówienie przy stoliku, a kuchnia dostaje je natychmiast na ekranie. Wszystko jest zsynchronizowane: statusy dań, rachunki, płatności.
Brak kontroli nad wydatkami
izzyRest kontroluje stany, receptury i food cost. Dzięki raportom w czasie rzeczywistym widzisz sprzedaż, koszty i wyniki – także zdalnie.
Bałagan przez apki do dowozu
izzyRest integruje zamówienia z pyszne.pl, UpMenu i innych partnerów. Wszystko wpada prosto do systemu, razem z zamówieniami telefonicznymi.
Długie i żmudne wdrożenie
izzyRest ma prosty, intuicyjny interfejs. Nowy kelner wdroży się w kilka minut, a system działa zarówno w lokalu, jak i mobilnie na eventach.
Uciążliwe wprowadzanie danych do magazynu
Magazyn izzyRest pozwala na wprowadzanie zakupów na magazyn elektronicznie. Dostajesz plik z hurtowni i system sam wprowadza dane o tych zakupach.
kliknij i sprawdź
nasze rozwiązania
Wybierz pakiet dopasowany do Twoich potrzeb
Max
Rozbudowane funkcje
i moduły dla wyższych
wyników.
199 zł/mies
Jak to działa? Który pakiet wybrać?
System izzyRest możesz wybrać w dwóch wariantach: licencji, czyli jednorazowej płatności i zakupu systemu na własność lub w modelu comiesięcznej subskrypcji.
5 pytań, które pomogą
podjąć decyzję
1.Wolisz jednorazową inwestycję czy elastyczność w dokonywaniu opłat?
- Jeśli dopiero zaczynasz i otwierasz swój biznes oraz chcesz sprawdzić, co najlepiej sprawdzi się w Twoim lokalu – polecamy subskrypcję z miesięczną stałą opłatą zaczynającą się od 159 zł.
- Jeśli dokładnie wiesz, czego potrzebujesz i planujesz długofalowy rozwój – polecamy zakup licencji. Początkowa opłata jest większa niż w przypadku subskrypcji, ale jest jednorazowa i zaczyna się od 2190 zł.
- Możesz też zacząć od opłaty miesięcznej i w dowolnym momencie zdecydować się na zakup licencji. Ty decydujesz, co jest dla Ciebie najkorzystniejsze.
2.Czy planujesz rozwój i możliwe zmiany w najbliższych latach?
- Jeśli nie – subskrypcja daje elastyczność, z której możesz zrezygnować bez konsekwencji.
- Jeśli tak – licencja sprawdzi się jako stabilne rozwiązanie „na stałe”, które z czasem możesz rozbudowywać o nowe funkcje i moduły wraz ze wzrostem potrzeb biznesu.
3.Jak ważny jest dla Ciebie niski próg wejścia?
- Dla lokali, które dopiero się otwierają, idealnym wyborem będzie subskrypcja – to minimalny koszt startu i comiesięczna opłata. W dowolnym momencie możesz zrezygnować lub przejść na model licencyjny.
4.Czy chcesz korzystać tylko tak długo, jak potrzebujesz?
- Na początku istnienia lokalu bardzo ważne są testy, by sprawdzić, co naprawdę działa. Jeśli nie wiesz, w jakim kierunku rozwinie się Twój biznes, subskrypcja daje swobodę działania bez dużych obciążeń finansowych.
5.Wolisz system „na własność” czy raczej usługę w modelu abonamentu?
- Wybierając model licencji, otrzymujesz program na stałe, na własność.
- Jeśli wolisz niższe, lecz comiesięczne opłaty, wybierz subskrypcję.
Wybierz system, który da ci to wszystko —
nawet w najtańszym pakiecie
-
Bezpieczeństwo danych
bez udostępniania do chmury
-
Zdalny dostęp do bazy danych
przez przeglądarkę i smartfon
-
Możliwość łączenia i dzielenia
rachunków
-
Możliwość pracy offline
w dowolnym miejscu
-
Dowolna liczba
użytkowników/kelnerów
-
Wydruk i wyświetlanie numeru
zamówienia dla klienta
-
Analizy i zestawienia sprzedaży,
raporty dobowe i zmianowe
-
Możliwość zdalnego wsparcia
pracownika MERCO SK
Porównaj pakiety
Zobacz co zawiera każdy plan
POS
od 159 zł/msc
MAX
199 zł/msc
Integracja z systemami zewnętrznymi
Kontrola braków magazynowych
X
Cenniki w oparciu o koszty receptur
X
Inwentaryzacje
X
Zamówienia do dostawców
X
Analiza kosztów produkcji
X
Subskrypcja
od 159 zł/msc
Licencja
199 zł/msc
Możliwość personalizacji systemu
Płacisz raz, korzystasz dożywotnio
X
Program przechodzi na Twoją własność
X
Oszczędność 23% w skali roku
X
Opinie klientów
- Łukasz Okuniewicz
- Maciej Feherpataky
- Łukasz Janas
- Katarzyna Janowska, Hala Forum
- Anna Bernadzka
Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje system izzyRest “na start” i co się stanie, jeśli będę chciał zrezygnować? Czy nie ma tu ukrytych opłat?
W modelu subskrypcji płacisz dopiero po 14 dniach testu i jest to kwota 159 zł lub 199 zł. Jeśli zechcesz zrezygnować, możesz zrobić to z miesięcznym wyprzedzeniem. W modelu licencji płacisz w momencie wdrożenia systemu w Twoim lokalu – kwoty zakupu licencji zaczynają się od 1490 zł i zwiększają się w zależności od tego, jak bardzo rozbudujesz system. Wszystkie kwoty są podane w momencie zakupu, nie ma ukrytych opłat.
Czy muszę podpisać umowę na rok lub dwa lata, czy mogę płacić co miesiąc?
System subskrypcji działa w taki sposób, że korzystasz z systemu tak długo, jak tego potrzebujesz – z miesiąca na miesiąc. Możesz zrezygnować w dowolnym momencie, zachowując jednomiesięczny okres wypowiedzenia.
Ile kosztuje wdrożenie izzyRest?
Koszty systemu oraz wdrożenia są dopasowane do wielkości lokalu i wybranych modułów. Dokładną wycenę otrzymasz po wyborze konkretnych modułów.
Jakie mam wsparcie po wdrożeniu?
Oferujemy stałą opiekę techniczną, aktualizacje systemu i pomoc w razie potrzeby. Nie zostajesz sam – zawsze możesz liczyć na nasz zespół, nie na chatbota.
Czy izzyRest zadziała na moim sprzęcie?
Tak – na komputerach z Windows i urządzeniach mobilnych z Androidem. Nie potrzebujesz drogiego, specjalistycznego sprzętu. Jeśli nie masz swojego sprzętu, chętnie pomożemy z wyborem i zakupem. Przed zakupem rekomendujemy kontakt z nami w celu weryfikacji sprzętu, który już posiadasz.
Co jeśli nie mam doświadczenia w obsłudze POS?
System jest prosty i intuicyjny, wszystkiego Cię nauczymy na szkoleniu i wdrożeniu. Swoich nowych pracowników wprowadzisz w kilkanaście minut.
Czy mogę korzystać z izzyRest, jeśli dopiero otwieram lokal?
Oczywiście. System został zaprojektowany tak, by wspierać zarówno startujące lokale, jak i sieci restauracji.
Czego tak naprawdę potrzebuję? Czy izzyRest ma wszystko, co jest mi niezbędne na początek, żeby sprawnie działać?
System izzyRest jest kompletnym programem, który pozwoli Ci na obsługę każdego punktu gastronomicznego – nawet wybierając najtańszy pakiet.
Jak izzyRest pomoże mi przy dowozach?
Integracje z aplikacjami do zamówień jedzenia online eliminują ręczne przepisywanie – oszczędzasz czas i unikasz pomyłek.
Czy system działa offline?
Tak – w trybie mobilnym możesz obsługiwać sprzedaż nawet bez stałego internetu, a dane zsynchronizują się później.
Gdzie przechowywane są dane? Czy system jest bezpieczny?
Wszystkie dane Twojego lokalu są przechowywane na Twoim własnym serwerze, do którego tylko Ty masz dostęp. Systemy zabezpieczeń izzyRest są na poziomie bezpieczeństwa oferowanego przez aplikacje bankowe.
Czy mogę mieć dostęp zdalny do mojej restauracji?
Tak, dedykowane do tych celów rozwiązanie pozwala na taki dostęp. Z dowolnego miejsca możesz mieć wgląd do informacji o utargach, generować raporty, wysyłać komunikaty do punktów sprzedażowych itd.
Czy taki dostęp mogę mieć z mojego iPhone’a?
Tak, zdalny dostęp oparty jest o przeglądarkę internetową i możemy do tych celów używać zarówno iOS jak i Android oraz Windows.
Stabilny i bezpieczny system dla hoteli
Licencja na lata i wsparcie od zespołu z 20-letnim
doświadczeniem. Zarządzanie, na które możesz liczyć.
Łatwa konfiguracja systemu
Zacznij działać w kilka minut. Dodaj swój personel i usługi
i zacznij natychmiast przyjmować rezerwacje dzięki
intuicyjnemu oprogramowaniu.
Przenieś się bezproblemowo
Nasi eksperci pomogą Ci przenieść dane do izzyHotel,
zapewniając spersonalizowane
wdrożenie.

20+ lat doświadczenia.
Zaufało nam ponad 300 hoteli
i 4700 restauracji.

Bezpieczeństwo przechowywania danych na serwerze

Pełna integracja z kluczowymi systemami rezerwacyjnymi
i płatnościowymi

Dedykowane wsparcie naszych pracowników
System zaprogramowany tak, żeby Cię odciążyć
izzyHotel zajmuje się wszystkim w tle, dzięki czemu Ty możesz skupić się na swoich klientach.
Intuicyjny interfejs
System, który pozwala Ci szybko
i sprawnie zameldować gościa,
przypisać mu pokój oraz zarządzać
dodatkowymi usługami.
Zaawansowane raportowanie
Raporty i statystyki, które pomogą Ci
podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Masz pełny wgląd w obłożenie, sprzedaż
i
finanse hotelu.
Zarządzanie rezerwacjami
Szybkie tworzenie, modyfikowanie
i
anulowanie rezerwacji. Zarządzanie
preferencjami gości, co pozwala na
budowanie ich lojalności.
Połącz wszystkie strony swojego biznesu z izzyHotel
Zintegrowane narzędzia ułatwiające zarządzanie całą bazą noclegową, szybszą obsługę i zadowolenie zespołu.
Moduł sal
konferencyjnych
Wynajmy zintegrowane z bazą noclegową
oraz działające niezależnie.
Moduł usług
dodatkowych
Prowadź rezerwacje, przypisuj
usługi
dodatkowe i łatwo je
rozliczaj.
Elektroniczna karta
meldunkowa
Szybszy meldunek, łatwe przechowywanie
danych, oszczędność papieru.
Moduł SPA
Zarządzaj działaniem hotelowej
strefy relaksu - zadbaj o rezerwacje
i stany magazynowe.
Housekeeping
Aplikacja, która w czasie rzeczywistym
komunikuje wszystkich członków zespołu.
Posiłki
Pełna kontrola nad hotelowymi śniadaniami
i innymi posiłkami.
Zarządzaj swoim hotelem wydajniej
Skontaktuj się z naszym ekspertem, aby omówić indywidualne potrzeby Twojego
hotelu i umówić się na
spersonalizowaną prezentację systemu
















Opinie klientów
- Angelika Jarguz, dyrektorka zarządzająca Grand Ascot Hotel
Zaawansowane funkcje izzyHotel
dla
profesjonalistów takich jak Ty
Elastyczność oprogramowania - system, który pracuje dla Ciebie
Integracja z portalami i serwisami internetowymi
System izzyHotel współpracuje z popularnymi portalami rezerwacyjnymi, zapewniając Ci szerokie możliwości zarządzania rezerwacjami online. Nasz system do rezerwacji noclegów oferuje też API (Application Programming Interface), które umożliwia łatwą i efektywną komunikację z różnymi serwisami internetowymi, pozwalając na jeszcze skuteczniejszą automatyzację i integrację z innymi narzędziami.
Bezpieczeństwo wszystkich danych, które wprowadzasz do systemu
Rozbudowane możliwości raportowania i zarządzania informacjami
Buduj efektywną strategię biznesową dzięki wbudowanemu modułowi tworzenia raportów i zestawień, również według USALI. Dzięki izzyHotel z łatwością możesz analizować dane dotyczące sprzedaży, zainteresowania klientów, przychodów i wielu innych wskaźników, a także tworzyć szczegółowe analizy managerskie, szczegółowe informacje na temat stanu pokoi oraz stworzyć podział przychodów na poszczególne centra przychodowe. Dzięki temu będziesz mógł podejmować bardziej trafne decyzje, które przełożą się na sukces biznesowy.
Pełna personalizacja systemu - skrojony idealnie do potrzeb Twojego hotelu
Zaawansowane funkcje izzyHotel dla profesjonalistów takich jak Ty
Nasz system umożliwia prowadzenie gospodarki magazynowej dla wybranych towarów. Możesz kontrolować stan magazynowy, przeprowadzać inwentaryzację, definiować operacje magazynowe i wiele innych. To szczególnie istotne w przypadkach, w których prowadzisz restaurację, ale nie tylko – magazyn to w końcu także źródło produktów do sprzątania czy dogodnień dla klientów, jeśli zapewniasz im w pokoju prezenty, świeże ręczniki, herbatę czy wodę butelkowaną. Aby nie dopuścić do sytuacji, w której czegoś Ci zabraknie, śledź na bieżąco stan magazynu i uzupełniaj braki na czas.





