Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

// IZZYREST DLA BISTRO

Niezawodny program
do obsługi bistro

Prosty w obsłudze, szybki i bezbłędny. Wybierz system, na którym możesz polegać.
// OPROGRAMOWANIE DLA BISTRO

Oprogramowanie dla bistro może być proste w obsłudze i wygodne – żeby się o tym przekonać, wystarczy poznać izzyRest, czyli kompleksowe rozwiązanie, zapewniające efektywne zarządzanie wszystkimi procesami w Twoim bistro – od A do Z.

// NASI KLIENCI

Program do obsługi bistro, który spełni Twoje oczekiwania

System izzyRest umożliwia zintegrowanie z kluczowymi dla Twojego biznesu portalami zamówień, takimi jak m.in. Pyszne.pl, co poszerza zasięg działalności. Oprogramowanie oferuje też wbudowane bezpłatne API, które umożliwia integrację z własną stroną internetową.
Oprogramowanie izzyRest umożliwia łatwe tworzenie i zarządzanie promocjami. Możesz ustalać różne oferty i rabaty dla swoich klientów, co przyciąga nowych gości i zwiększa lojalność tych, którzy często Cię odwiedzają.
System izzyRest umożliwia ustalanie grafiku pracy dla personelu, co jest niezbędne, jeśli zależy Ci na organizacji pracy w bistro i zminimalizowanie problemów związanych z harmonogramem.

Szybsza obsługa, bardziej zaawansowana analityka

Oprogramowanie izzyRest pomaga w usprawnieniu obsługi gości i szybkim eliminowaniu błędów w zamówieniach. Dzięki systemowi zamówień i obsługi, możesz łatwo kontrolować status zamówień i śledzić postęp przygotowania dań, a co za tym idzie – udzielać klientom pełnych informacji na każdym etapie pracy.
Graficzny podgląd układu sali pozwala na kontrolę rozmieszczenia gości w lokalu. Możesz opisywać stoliki według własnych preferencji, co minimalizuje błędy w wydawanych zamówieniach i ułatwia obsługę gości Twojej załodze.

Dzięki graficznemu układowi sali w programie do obsługi bistra izzyRest, możesz tworzyć rezerwacje dostosowane do ilości gości, ich oczekiwań i wymagań.

Dzięki raportom, wykresom i zestawieniom generowanym przez izzyRest możesz kontrolować sprzedaż oraz ilość surowców. Analiza danych pozwala zmniejszać wydatki, a przy tym zwiększać wydajność i maksymalizować zyski, lepiej rozumiejąc poszczególne obszary działalności.
// NASI partnerzy

Rozbuduj swój system o aplikacje dodatkowe

izzyRest Mobile

Dzięki aplikacji izzyRest Mobile kelnerzy mogą zminimalizować czas realizacji zamówień i poprawić komunikację między sobą, a także współpracę z kuchnią. Mobilna aplikacja umożliwia przyjmowanie zamówień bezpośrednio przy stolikach, eliminując konieczność przekazywania zamówień na papierze.

Zamów izzyRest Mobile

izzyRest Mobile

izzyRest Mobile

Kitchen Display System

System izzyRest umożliwia dwustronną komunikację między kelnerami a kuchnią poprzez wyświetlanie zamówień na ekranach KDS. Dzięki temu lepiej organizujesz wydawane zamówienia, przyspieszasz obsługę gości i eliminujesz kolejki.

Zamów Kitchen Display System

Kitchen Display System

Kitchen Display  System

Co wyróżnia program
dla bistro izzyRest?

  • obsługa napiwków i możliwość doliczenia obsługi;
  • dowolna ilość punktów sprzedaży z różnym menu i różnymi użytkownikami w jednym lokalu;
  • aplikacja dla kelnerów;
  • rejestrowanie czasu pracy;
  • aplikacja dla kierowców;
    tworzenie bazy klientów i historii klientów;
  • analiza udzielonych rabatów;
  • automatyczne powiązanie danych klientów z numerem telefonu;
  • łączenie i dzielenie rachunków;
  • modyfikowanie zamówień;
  • analiza pracy kelnerów i sprzedaży pracowników;
  • spersonalizowany ekran główny POS;
  • tworzenie menu i dodawanie zdjęć swoich dań;
  • karty lojalnościowe;
  • planowanie imprez;
  • rezerwacje grupowe;
  • rekomendacje dodatkowych produktów i sugestie;
  • spersonalizowane promocje i zniżki;
  • automatyczne obliczanie reszty;
  • możliwość płatności bonami, kuponami i voucherami, a także kartami prepaid;
  • prosty moduł biurowy;
  • wystawianie i korygowanie faktur;
  • integracja z systemem hotelowym IzzyHotel